U ŽELEZNICAMA SRBIJE, nikada više, fakultetski obrazovanih šefova i nikada više nesposobnijeg kadra!!! Nije rešenje u smenjivanju direktora, već kvazi, njegovih saradnika. Direktori su se smenjivali, a saradnici i šefčići, uz redovne plate, glume rukovodeći kadar, laduju i čekaju penzije :-( Kondukter je obavestio putnike o vanrednoj situaciji, ALI ne verujem da je nasilno, isterao putnike iz voza!!! Sami biramo prevoz i kod odabira železnice, svesni smo da je ista najjevtiniji prevoznik, ali i nepouzdan. Zato, u ovakvoj situaciji, putnici su trebali, pribrano ostati u vozu, do razrešenja vanredne situacije, ako ništa drugo, ono do belog dana ... Ne izlagati riziku, zdravlje i život! P.S. Čitamo da se krade gorivo iz lokomotiva, stanični inventar, krade se po pruzi!!! Ma, kakvi CIGANI? Lopovima, OTKAZ i krivična prijava, pa da u širokom luku beže od slova Ž!!!
Prethodne zime je voz pun putnika putovao više od 8 (osam!) sati od Subotice do Novog Sada (pokvario se u nekoj nedođiji)... Grejanje je radilo samo u jednom vagonu, a kondukter se nije udostojao ni da prošeta da nam kaže zašto stojimo i da li ćemo ikada krenuti i stići. Nikada više neću kročiti u voz koji vozi srpskom prugom!
Međunarodni voz Beograd-Skopje, polazi iz Beograda sa 4 vagona, dva se u Nišu odvajaju za Sofiju. Preostala dva idu do makedonske granice, zatim čekaju da se na njih prikači makedonska lokomotiva. U povratku, putovanje je bilo još strašnije: već iz Skopja samo dva vagona pretrpana putnicima, na granici čekanje da se prikači srpska lokomotiva, u Nišu čekanje voza iz Sofije koji je kasnio ne znam ni ja koliko...elem, nešto malo preko 400 km i putovanje koje je trajalo više od 11 sati...
U Švedskoj, razdaljina od 500 i kusur kilometara između Geteborga i Stokholma, vozom, pređe se za 3 sata i 30 minuta. Da li treba da napomenem da se polazi i dolazi tačno u minut?!
U Japanu ministri saobraćaja i direktori železnica izvršavaju harakiri zbog kanšnjenja, ovde je to normalna stvar. Ovi imbecili koji predvode železnicu nisu svesni da time gubimo ogroman izvor prihoda robe, cena prevoza robe od Subotice do Preševa je 6000 e po kompoziciji. Pametni ljudi će radije ići Bugarskom i Rumunijom do evropskog tržišta, iako je duže. Reorganizacija železnice, postavljanje pruge za saobraćaj od 160 km/h sa duplim kolosekom od Subotice do Preševa i Dimitrovgrada je neophodna investicija. Za lokalne pruge od 80-120 km/h. A ovi koji kradu delove sa šina (u 70% slučajeva zna se koja narodnost se bavi s tim, ali ne treba generalizovati ) treba optužiti za terorizam ili pokušaj sabotaže, sa podužom kaznom, jer sa time ugrožavaju živote putnika i uništavaju ono malo privrede što je preostalo!
Voz moze da se pokvari I stane, ali je zeleznica obavezna da putnicima obezbedi prevoz autobusima ili hotelski smestaj na obliznjoj destinaciji. naravno to je za nas fatamorgana I verovatno sam nasmejala gorko sve one koji citaju moj komentar.U svakom slucaju zeleznica je obavezna da putnicima vrati novac za placene karte do destinacije na koju nisu stigli. A komentar konduktera da su neki cigani ukrali sta god da je sprecilo voz da ide dalje je rasisticki I neprimeran u drzavi u kojoj su nam vlastodrsci ukrali zivot I dostojanstv, a nisu cigani
od 1909 do 1912 se voz na pruzi Baja - Sombor - Bogojevo - Novi sad nikad nijednom nije pokvario. Mađarska državna železnica je u slučaju kvara voza plaćala za putnike smeštaj )tad je u svakom vojvođanskim selu bilo hotela ili prenoćišta na stanicama) ili ako je bliže fijakerski prevoz ili prevoz zapregom. A pruge i stanice koje su oni ostavili, najgušću mrežu u Evropi ovi sad ne mogu da održavaju, a stanice ni da okreče...i posle se pitaju što sam Germanofil...
U japanu bi zbog ovakvog blama direktor železnica izvršio sepuku (hare kiri), u Indiji bi se zasektašio (Hare Krišna), u Njemačkoj bi popio otkaz, a u Švedskoj podneo ostavku. U Severnoj Koreji bi ga streljali minobacačima, a u Ujedinjenim Emiratima bi mu valjda odsekli nešto. Ovaj naš jedino brine da Vučko ne sazna... Dok brine, sa razlogom, mogao bi bar da se izvini, ili da se izvine u struku, ukoliko mu sujeta ili nadredjeni partijski bata ne dozvoljava izvinjavanje širokim narodnim masama.
70km za 3 sata?!
USamo pre par godina iz budzeta ulozen silni novac u remont ove pruge a voz 70 km putuje 3h i naravno niko kriv ni izvodjaci ni nadzorni... A onda ocekujete da ce mozda ti partijski podobni Direktori i sefovi, koji za Beograd putuju automobilima, da brinu za putnike i nekom odgovaraju Koga je u ovoj zemlji briga za narod?!
Poslednji autobus iz Sr. Karlovaca krece u 23:25 i malo mi je neverovatno da na magistralnom putu nema vozila, pa i u 23h, a ta krađa sa pruge se dešava stalno jer na to, od nadležnih niko ne reaguje i ne rešava problem hapšenje tih što kradu već onih koji to otkupljuju, a ti što otkupljuju nisu cigani...
"u nemackoj da se pokvari onaj ICE tamo bi dobio pare nazad plus pare za taxi.. a kod nas: "pokvario se voz aj mars napolje""
Dobio bi i ovde svako da je tražio.. pare. Taksi ne, taksi se nigde ne dobija. Dobija se autobus. Inače, u Nemačkoj samo ICE i valja. Pilićari opušteno kasne 30-40 minuta.
Eh, da. Jedna još samo stvar. Pare možete tražiti od železnice ako pokažete kartu. Ako ste dali kondukteru 100 dinara, onda tražite od njega.
Ja sam bila jedan od putnika sinoc, veoma zanimljivo vece i voz nije stao u Sremskim Karlovcima, vec u Karlovackim Vinogradima, tacnije u nekoj nedodjiji...pesaka do glavnog puta, nema rasvete, nema zive duse, osim kerova lutalica, mrak, sumaa okolo...na sve to "snadjite se, sta da vam kazemo, voz ce krenuti ko zna kad, mozda tek za 2 sata"...jednom recju SRBIJAA
Opet su garavi krivi? Otkud kondukter zna da su to bili oni? Jel video? Kako ga nije sramota da tako nesto izjavi? Najlakse je njih uvek okriviti? Sta cemo sa politicarima koji su celu zemlju stopirali vec 25 godina?
Yes i to je Srbija sa sve ministrima, doministrima, prvim, drugim, trećim podpredsednicima, vladom i parlamentom i iznad svega budžetskim deficitom. Pa izvolte, vozajte se još.
Jedne godine dok sam bio u poseti u Norveskoj na povratku za Srbiju sednem na voz za Oslo. Negde na pola puta iz nekog razlog voz stane i nije mogao dalje. Ide kondukter kroz voz i pozive sve one koji imaju let da mu se jave. Javi se nas petoro, pokazemo mu avionske karte a on za nas petoro pozove dva taxija da nas odvezu na aerodrom a za sve ostale putnike cetiri autobusa da ih odvezu za Oslo. Sve je bilo reseno u roku od odmah, bez ikakve nervoze i napetosti. Ne ocekujem da tako brzo i ekspeditivno rese slicnu situaciju i kod nas, ali neki autobus o trosku Zeleznice Srbije su mogli da pozovu. Kada bih znao i bio 100% siguran, da kada voz stane i dalje nemoze, da ce Zeleznice poslati alternativni prevoz redovno bih putovao vozom jer bih se osecao sigurno a ne kao ovo da svaki put moram da razlisljam kako cu dalje ako voz stane.
Kad se nešto pokvari, crkne ili nestane, uvek su krivi cigani. Najlakše ih je optužiti. Krivi su za svu nesposobnost države, železnice, za sve milionske kradje čelnika, za sve sitne kradje radnika ... uvek su dobar izgovor jer niko to ne dovodi u pitanje.
kao student sam do CG putovala po 20 sati,dobila šamar od konduktera a pored mene je bila stara majka i četvoro male dece-razlog je bio što smo iz kupea koji nema grejanje prešli u kupe koji ima grejanje ali je gospodin pijani kondukter baš hteo da dremne u tom kupeu-ne savetujem raspravu sa njima-no vratila sam mu tante za kukuriku po savetu policije da ga ne tužim već istom merom kao i on meni-moja mera je bila represivnija
ocekivati od brzih pruga srbije,kada je na celu te ustanove lik koji je po profesiji pregledac kocnica !
ps-majka mi je radila u zgop-u 38 godina !
pitajte ljude sta je sve odneseno iz Vojvodine posle dolaska milosevica !!
Kada sam pre više od deset godina stajao u wc-u od Užica do Beograda, jer nije bilo mesta igla da padne, rekao sam da više nikada neću ići vozom. Onda sam se zeznuo i dao im još jednu šansu, od Beograda do Novog Sada preko pet sati smo išli! To je bilo to, već deset godina nisam kročio u voz. Ako bude neke radikalne promene možda i ponovo krenem vozom negde.
3 sata puta na bilo kojoj relaciji kracoj od 100 km u ovoj zemlji i nije neka senzacionalna vest isto vazi i za javasluk, bezobrazluk, bahatost, nestrucnost i sl. Kondukter i ostala ekipa u vozu mozda i samo mozda nisu krivi za to sto su neljubazni, neusluzni, nesnalazljivi itd itd (mada ruku na srce uvek ima izuzetaka)....u prirodi ljudskoj bi trebalo biti da se pomaze u nevolji ali nas ta osobina nekako u zadnje vreme zaobilazi....i na kraju da dodam zadnji autobus iz novog sada za karlovce je u 22 i 45 a iz karlovaca se vraca oko 24h provereno....zivim tu u Karlovcima - a to bi mogli znati i zeljeznicari pa stanica u NS im se naslanja na autobusku stanicu na kojoj se parkira Karlovacki bus
"Neki cigani su pokrali blokove..."
Odavno su vama neki cigani pokrali blokove u glavi.
Ako je od BG do NS potrebno 3 sata, onda je do EU potrebno 70 godina.
Pruge su očajne, to stoji. Ali pogoršavati stanje se može smatrati terorističkim činom. Nek se uvede zakon prema kome bi se krađa delova pruge smatrala terorističkim činom. Shodno tome, kazne treba da budu poput onih u Americi.
U Japanu bi pola Zeleznice izvrsilo samoubistvo, a druga polovina bi verovatno bila osudjena na smrt. TRI sata od Beograda do Novog Sada i jos ne stignes do cilja, pa ovo ni u scenario za film ne bi uslo!
to treba tući i to dok ne padnu pa kad ustanu ponovo prebiti pa sve tako dok se ne izbije bahatost i bezobrazluk počevši od generalnog direktora pa sve do tog pametnjakovića iz lokomotive!
pa ako se jos dva sata cekalo na sanaciju pa cak i 3,ostao bi da spavam u vozu i mislim da bi vec nekako stigo u ns dfo ujutru.a kondukter cik da me izbaci...mislim da bi on morao da se zali...strasno je to sto samo agresijom i bezobrazlukom morate da isterujete svoja prava u ovoj jadnoj drzavi,drukcije nemate sanse.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Putnici u sred noći izbačeni iz voza
Novi Sad
•22.06.2014.
•06:55 > 08:11
Komentari 45
Scotch Bonnet
Nikad nama nece biti bolje dok ne izadjemo na ulice i rasteramo bandu ali ovog puta treba odraditi posao kako treba a ne kao pr 15 godina.
Martin
A kako misle da im vrate vreme? Nije ni prvi, ni poslednji put.
3410
Miki
Subotičanka
Limanka
U Švedskoj, razdaljina od 500 i kusur kilometara između Geteborga i Stokholma, vozom, pređe se za 3 sata i 30 minuta. Da li treba da napomenem da se polazi i dolazi tačno u minut?!
VesnaDC
Šone Odžaci
Starac Fočo
USamo pre par godina iz budzeta ulozen silni novac u remont ove pruge a voz 70 km putuje 3h i naravno niko kriv ni izvodjaci ni nadzorni... A onda ocekujete da ce mozda ti partijski podobni Direktori i sefovi, koji za Beograd putuju automobilima, da brinu za putnike i nekom odgovaraju Koga je u ovoj zemlji briga za narod?!
prion
Dobio bi i ovde svako da je tražio.. pare. Taksi ne, taksi se nigde ne dobija. Dobija se autobus. Inače, u Nemačkoj samo ICE i valja. Pilićari opušteno kasne 30-40 minuta.
Eh, da. Jedna još samo stvar. Pare možete tražiti od železnice ako pokažete kartu. Ako ste dali kondukteru 100 dinara, onda tražite od njega.
Igor
xy
Velja Ilic
Tamara
borivoje surdilovic
vilens
lola
jj
alo,alo
ps-majka mi je radila u zgop-u 38 godina !
pitajte ljude sta je sve odneseno iz Vojvodine posle dolaska milosevica !!
Sofija
Odavno to govorim, a vidi da imam i istomišljenike. Poštovanje Djole!
Petar
DJole
glasali ste vozite se sada
Lala1
urke
VELNED
janko
Spark
Odavno su vama neki cigani pokrali blokove u glavi.
Ako je od BG do NS potrebno 3 sata, onda je do EU potrebno 70 godina.
vokille
hm
Brus Vilis
ns
Namernik
iskra
seržo konseinsao
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H